Har du frågor, ta kontakt.

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna .
Om du inte hittar svar på din fråga, vänligen kontakta vår försäljning (myynti@innoflame.fi, tel. 0207 433 601) eller vår kundtjänst (asiakaspalvelu@innoflame.fi, tel. 0207 433 600).

Taina Engström
Försäljningsassistent
Innoflame Oy

Frågor och svar

Presentkortsmottagare

Det är enkelt att lösa in sitt presentkort. Klicka på ” Lös in presentkortet” och följ anvisningarna. När du har valt din present så skickar vi den till dig inom 10 arbetsdagar.
Tyvärr kan man inte lösa in föråldrade presentkort.
Vi rekommenderar dig att välja presenten via vår sida. Om detta inte är möjligt, kan du kontakta vår kundtjänst +358 207 433 600.
Produkterna levereras med Postens Postpaket.
Presentkortet kan inte bytas ut mot pengar.
Presentkortet kan tyvärr inte uppdateras till en annan kategori.
Presentkortet gäller enbart för den egna kategorin. Produkturvalet ändrar enligt säsongen så om du inte nu hittar en passande present, kan du vänta och lösa in presentkortet senare. Kom ihåg att lösa in gåvan så länge presentkortet är i kraft.
Om produkten är felfri kan vi inte byta ut den. Om produkten är trasig byter vi naturligtvis ut den mot en ny produkt. När ni returnerar produkten meddela Posten att det är en kundretur 605202/PORIN Innoflame.
Produkterna har 1 års garanti från leveransdatum.

Hittade du inte svaret på din fråga?

Ta kontakt