Har du frågor, ta kontakt.
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna .
Om du inte hittar svar på din fråga, vänligen kontakta vår försäljning (myynti@innoflame.fi, tel. 0207 433 601) eller vår kundtjänst (asiakaspalvelu@innoflame.fi, tel. 0207 433 600).
Taina Engström
Försäljningsassistent
Innoflame Oy
Frågor och svar
Presentkortsmottagare
Jag har fått ett Perfect Finnish presentkort. Vad gör jag nu?
Det är enkelt att lösa in sitt presentkort. Klicka på ” Lös in presentkortet” och följ anvisningarna. När du har valt din present så skickar vi den till dig inom 10 arbetsdagar.
Kan jag lösa in mitt presentkort, fastän det är föråldrat?
Tyvärr kan man inte lösa in föråldrade presentkort.
Kan jag lösa in mitt presentkort med ett telefonsamtal?
Vi rekommenderar dig att välja presenten via vår sida. Om detta inte är möjligt, kan du kontakta vår kundtjänst +358 207 433 600.
Hur skickas presenten till mig?
Produkterna levereras med Postens Postpaket.
Kan presentkortet bytas ut mot pengar?
Presentkortet kan inte bytas ut mot pengar.
Kan jag beställa en present från en högre priskategori och betala mellanskillnaden?
Presentkortet kan tyvärr inte uppdateras till en annan kategori.
Kan jag lösa ut en present från en lägre priskategori?
Presentkortet gäller enbart för den egna kategorin. Produkturvalet ändrar enligt säsongen så om du inte nu hittar en passande present, kan du vänta och lösa in presentkortet senare. Kom ihåg att lösa in gåvan så länge presentkortet är i kraft.
Kan jag byta ut produkten som har skickats till mig till en annan produkt inom samma kategori?
Om produkten är felfri kan vi inte byta ut den. Om produkten är trasig byter vi naturligtvis ut den mot en ny produkt. När ni returnerar produkten meddela Posten att det är en kundretur 605202/PORIN Innoflame.
Har produkterna garanti?
Produkterna har 1 års garanti från leveransdatum.
Hittade du inte svaret på din fråga?